Opšte informacije o fakultetu
Sa sedištem u Milanu, Universita IULM je tokom poslednjih pedesetak godina pripremao studente za brojne karijere u komunikacijama, novim medijima, jezicima, turizmu i kulturnom nasleđu.
3 visoko specijalizovana fakulteta IULM-a nude 6 osnovnih programa, 6 dvogodišnjih master programa i nekoliko jednogodišnjih magistarskih kurseva za izvršno obrazovanje za radne profesionalce koji žele da steknu nove veštine.
Da bi bili sigurni da studenti imaju sve resurse potrebne za napredovanje, IULM je uložio u:
- Multimedijalnu laboratoriju
- Laboratoriju za simultano prevođenje
- Novinarsku laboratoriju
- Laboratoriju za razvoj i promociju arheološkog nasleđa
- Laboratoriju za ponašanje i mozak
- Međunarodni centar za napredne studije o humanim naukama
- Multimedijalnu biblioteku sa 150.000 knjiga, 1.050 časopisa i 13.000 audio vizuelnih resursa
- Smeštaj na kampusu i studentski dom
- Bar, restoran, kafiće
Da bi pomogao studentima da se prilagode životu u Italiji, IULM pruža fakultativne časove italijanskog jezika i kulture.
Opcije smeštaja
Univerzitet IULM ima 210 kreveta raspoređenih u dve univerzitetske rezidencije, Santander i Cascina Moncucco. Studenti koji bi želeli da ostanu u rezidencijama moraju se prijaviti na poziv za prijavljivanje koji se objavljuje svake godine.
IULM je nedavno potpisao sporazum sa Milan Housing-om, referentnom tačkom za studente izvan grada koji će započeti novo univerzitetsko iskustvo u velikom gradu poput Milana.
Cilj kompanije je pružiti podršku studentima u pronalaženju odgovarajućeg i proverenog smeštaja koji odgovara njihovim potrebama. Ova podrška uključuje aktivnu pomoć tokom trajanja boravka, od rasporeda prijave do završnog dana odjave, olakšavanja odnosa sa vlasnikom i između cimera i pružanje hitne službe i medicinske pomoći u stanu 24/7.
Programi
Osnovni programi
Trajanje: 3 godine
- Corporate Communication and Public Relations (EN/ IT)
- Communication, Media and Advertising (IT)
- Interpreting and Communication (IT)
- Tourism, Management and Territory (IT)
- Arts, Media and Cultural Events (IT)
Master programi
Trajanje: 2 godine
- Strategic Communication (EN)
- Hospitality and Tourism Management (EN)
- Specialized Translation and Conference Interpreting (IT)
- Marketing and Communication (IT)
- Television, Cinema and New Media (IT)
Trajanje: 1 godinu
- Game Design (EN)
- International Communication (EN)
- Hospitality and Tourism Management (EN)
- Communication for International relations (EN&IT)
- Food Design and Innovation (EN)
- The Art of Narrative, Literature, Movie, Television (IT)
- Communication for Sciences, Economics and Law (IT)
- Publishing and Music Production (IT)
- Food and Wine Communication (IT)
- Journalism (IT)
- Management made in Italy. Fashion, Design, Luxury (IT)
- Management and Communication of Beauty and Wellness (IT)
- Management of Artistic and Cultural Resources – Rome (IT)
- Language and Oriental Culture – Rome (IT)
- Marketing and Communication for Sports (IT)
- Master.Lab Design Direction: Communication & Management (IT)
- Retail Brand Management & Sales (IT)
- International Marketing and Sales Communication
Mogućnost prakse
IULM univerzitet je uvek pridavao veliku važnost praksi kao alatu za upoznavanje mladih ljudi sa svetom rada kroz razvoj stvarnog iskustva paralelnog ili posle perioda studija. Svake godine više od sto studenata i diplomaca stažira u inostranstvu, u institucijama, kompanijama, udruženjima, agencijama.
Studenti na studijskim programima mogu da odrade praksu u inostranstvu (u trajanju od najmanje 1 mesec a najviše 12 meseci) u skladu sa uputstvima iz zvaničnih propisa za praksu. Univerzitet pomaže studentima da pronađu adekvatnu praksu i da ih pripremi za apliciranja na istu.
Cene
Osnove studije: € 8,400 / godini
Master studije (dvogodišnji programi): € 9,800 / godini
Jednogodišnji master programi: € 14,400 / godini
Rokovi apliciranja
Kraj maja